Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

تا به حال سایت های مختلفی رو دیدید ولی سایت اپ ساز پرو یک سایت ساده ولی کاربردی برای استارتاپ در حال راه اندازی اپ ساز پرو می باشد که به صورت حرفه ای در زمینه طراحی نرم افزار حرفه ای اندرویدی که در آینده در زمینه طراحی نرم افزار های ios هم فعالیت خواهند نمود.

طراحی سایت استارتاپی

سایت اپ ساز پرو یک سایت برای معرفی و ثبت سفارش و درج نمونه کار های طراحی نرم افزار حرفه ای اندرویدی می باشد که با قیمت های خیلی پایینی که دارند در نوع خود بهترین خواهند بود.

اپ ساز پرو ایده ای ناب در زمینه طراحی نرم افزار می باشد که در این سیستم شما می توانید نرم افزاری را به صورت کاملا آنلاین طراحی نمایید و در هر لحظه می توانید اقدام به ویرایش نرم افزار خود به صورت آنلاین نمایید.

برنامه ساز چیست و چرا اپ ساز پرو؟

برای ساخت یک برنامه اندروید و اجرایی کردن اید‌ه تان میتوانید آن ‌را به یک تیم برنامه نویسی واگذار کنید یا خودتان دست به کار شوید و کدنویسی بیاموزید یا یک تیم برنامه‌نویسی تشکیل دهید. همه این‌ها راه‌های خوبی هستند اما هزینه و زمان زیادی برای شما خواهند داشت و درعین حال کیفیت خروجی نیز مشخص نیست. اپ ساز ها طراحی شده‌اند تا با هزینه کم ، سرعت بالا و قابل مشاهده بودن خروجی ایده شما را اجرا کنند. اپ ساز پرو تنها اپ ساز صد در صد بومی در ایران میباشد که خدمات همیشگی و مادام العمر با قیمت مناسب ارائه میدهد. خروجی اپ ساز پرو بصورت بومی (native) با کیفیت بسیار بالا بدون استفاده از وب ویو (webview) طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *