Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

سایت جامع بازاریابی فایل دینا فایل که توسط تیم سرویس استار طراحی شده است به صورت جامع در زمینه بازاریابی فایل می باشد که در حال طراحی این سایت قدرتمند در این زمینه می باشیم.

دینا فایل به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده مخصوص بازاریابی فایل می باشد که در این بخش برای هر سیستم فروشگاه فایل که قابلیت همکاری در فروش فایل را داشته باشد و همچنین همکاری مناسبی داشته باشد بخشی مجزا طراحی میشود و به صورت کاملا حرفه ای برای بازاریابی در نظر گرفته می شود.

برای طراحی سایت مخصوص بازاریابی فایل که روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که تیم سرویس استار با مهارتی که در این زمینه بدست آورده در این زمینه بهترین سیستم اختصاصی برای طراحی سایت بازاریابی فایل در نظر گرفته است.

طراحی سایت همکاری در فروش محصولات دانلودی با سایت های دیگر و حتی سایت های فروشگاه ساز فایل کمی متفاوت است و این تفاوت در آنجاست که در سایت همکاری در فروش فایل پس از آنکه کاربر محصولات خود را خریداری و مبلغ مربوط به آن را پرداخت نمود دسترسی جهت دانلود فایل خریداری شده به کاربر داده می شود تا کاربر بتواند پس از پرداخت آنلاین، فایل را دانلود نماید، که در این میان به بازاریاب هایی که موجب فروش فایل ها شوند پورسانت ویژه ای تعلق می گیرد و علاوه بر آن اگر کاربرانی از طریق این بازاریاب ها عضو سایت شوند همیشه از طریق زیر مجموعه خود نیز پورسانت ثابتی دریافت خواهند کرد.

مکانیزم سایت همکاری در فروش فایل بر مبنای این می باشد که هر فردی که فایل های مهمی را دارد و میخواهد که این فایل ها در فضای اینترنت بصورت بازاریابی به فروش رساند ابتدا بازاریاب ها را عضو سیستم خود کرده و سپس به آنها انواع روش های بازاریابی جهت فروش محصولات خود را ارائه داده و از هر فروش به بازریاب ها پورسانت می دهد. در نهایت بر اساس فروش فایل هم صاحب وب سایت درصد مربوط به خود را برداشت خواهد نمود و هم بازاریاب فایل میتواند درصد و سود مربوط به خود را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *