Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
پنل اس ام اس دارای اسامی زیادی است که احتمالا تا حالا بارها به گوش شما خورده است. مواردی از قبیل پنل پیامکی، سامانه پیام کوتاه، پنل ارسال اس ام اس،پنل اس ام اس مخابرات، پنل تحت وب ارسال پیامک و… منظور از همه موارد ذکر شده نرم افزاری تحت وب میباشد که با مرورگر وب کار می کند و قابلیت ارسال و دریافت اس ام اس به صورت پیشرفته با امکانات متعدد را در اختیار شما قرار میدهد.

پنل اس ام اس دارای اسامی زیادی است که احتمالا تا حالا بارها به گوش شما خورده است. مواردی از قبیل پنل پیامکی، سامانه پیام کوتاه، پنل ارسال اس ام اس،پنل اس ام اس مخابرات، پنل تحت وب ارسال پیامک و… منظور از همه موارد ذکر شده نرم افزاری تحت وب میباشد که با مرورگر وب کار می کند و قابلیت ارسال و دریافت اس ام اس به صورت پیشرفته با امکانات متعدد را در اختیار شما قرار میدهد.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس نرم افزاری تحت وب (مشابه ایمیل) میباشد که دارای محیط ساده فارسی است که برای برای همه افراد با هر سطح تحصیلات قابل استفاده است، پنل اس ام اس نیاز به نصب ندارد و با نام کاربری و رمزی که در اختیار شما قرارمیگیرد قابل استفاده میباشد
استفاده از پنل اس ام اس بسیار آسان است، معمولا پنل اس ام اس با مرورگر(مثلا مرورگر کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و …) کار می کند و محدود به دستگاه خاصی و مکان خاصی نیست، شما در هر مکان و در هر زمان تنها با استفاده از یک کامپیوتر یا تبلت و یا موبایل خود می توانید به اینترنت متصل شده و وارد پنل ارسال اس ام اس شوید و با امکانات فوق العاده ای که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد پیامک های هدف دار و پر بازده ارسال کنید.

ارسال پیامک های انبوه در کمترین زمان با بیشترین بازده

با استفاده از پنل اس ام اس میتوانید پیامک های انبوه (مثلا تمام ساکنین بالای 30 سال منطقه یک تهران، تمام مشتریان خدمات و محصولات شما و یا مواردی از این قبیل) اس‌ ام‌ اس‌های تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید و گزارش تحویل دقیق با قابلیت اطمینان بالا دریافت کنید و فقط هزینه پیام های تحویل داده شده را پرداخت کنید.

شما می توانید پیامک های خود را در مقیاس بسیار زیاد و یا کوچک ارسال کنید و پنل اس ام اس و بازاریابی پیامکی خود را به صورت دلخواه مدیریت کنید.

برخی از ویژگی ها و امکانات سامانه پیامکی

قابلیت ارسال زماندار پیامک

در پنل اس ام اس با بهره گیری از قابلیت ارسال زماندار میتوانید تنطیم نمایید ارسال ها در تاریخ وساعت خاصی ارسال گردد و از این طریق نیاز به اتصال به اینترنت در زمان ارسال نمیباشد.

پنل اس ام اس مناسب برای ارسال پیام های تبلیغاتی

پنل های ارسال اس ام اس با امکانات و قابلیت های منحصر به فردی همچون ارسال بر اساس منطقه،ارسال پیامک به کد پستی ، محله، مشاغل، تفکیک سن و جنس و …. یکی از بهترین گزینه ها برای ارسال پیام های تبلیغاتی هدف دار، ارزان و سریع می باشد.

ارسال پیامک خودکار

پنل های ارسال پیامک مناسب برای اطلاع رسانی به لیست مخاطبین از طریق فایل اکسل یا دفترچه تلفن میباشد و از این طریق میتوانید تاریخ های تولد مخاطبین خود را خودکار تبریک گفته و یا سررسید اقساط و چک ها را به انها یاد اور شوید.

اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار و وب سایت با وب سرویس و API

پنل پیامکی تحت وب دارای وب سرویس و API میباشند که برنامه نویسان برای وصل کردن پنل به سایت یا نرم افزار میتوانند از وب سرویس استفاده نمایند.

دیگر امکانات پنل ارسال اس ام اس

پاسخگویی خودکار، مسابقه و نظر سنجی، پیامک سررسید، پیامک مناسبت، انتقال پیامک، ایمیل پیامک، دفترچه تلفن، ارسال هوشمند، ارسال متناظر و …از دیگر امکانات پنل میباشد.

کاربرد پنل اس ام اس چیست؟

بازاریابی پیامکی مهمترین کاربرد سامانه پیامکی است
اما شاید سوال شما این است که بازاریابی پیامکی به چه معناست ؟
در بازاریابی پیامکی شما به واسطه پنل اس ام اس و با ارسال پیامک با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار کرده و در عین حال مشتریان جدیدی به دست می آورید. با پیروی از اصول صحیح، پیامک تبدیل به یکی از ساده ترین، ارزان‌ترین و موثرترین رو‌ش‌های شما برای ارتباط با مشتریان و تبلیغات خواهد شد.

برخی از کاربردهای پنل اس ام اس

  • ارسال پیامک های تبلیغاتی
  • ارسال و دریافت پیامک های ارتباط با مشتری
  • ارسال پیامک های خدماتی
  • راه اندازی پیامک نظرسنجی
  • را اندازی مسابقه پیامکی
  • پاسخ دهی خودکار
  • اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار و وب سایت
  • دریافت گزارش دقیق از وضعیت پیامک ها
  • و هزاران کاربرد دیگر برای پنل اس ام اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *