طراحی سایت فروشگاهی توسط سرویس استار با بهترین امکانات و به صورت حرفه ای و به شکل دلخواه طراحی خواهد شد کافیه سایت فروشگاهی مد نظرتون رو برامون بفرستید تا سایت شما با ظاهر درخواستی طراحی شود.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مانند احداث شعبه جدید از فروشگاه شماست. در صورتی که وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما را از بین می برد همچنین انرژی کمتری برای ارائه توضیحات هر محصول به هر مشتری صرف خواهید نمود چون با یکبار تهیه و تولید محتوای مورد نیاز هر محصول، مشتریان شما مطالعه نموده و اگر سوال یا ابهامی داشته باشند با شما تماس خواهند گرفت در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را به صورت 24 ساعته ادامه دهید و حتی در زمان و سرمایه خود بهترین صرفه جویی را داشته باشید.
فروشگاه اینترنتی عامل افزایش فروش
با افزایش فروشگاه های اینترنتی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به خرید اینترنتی محصولات مورد نیازشانو گسترش ویروس منحوس کرونا باعث رونق گرفتن هر چه بیشتر فروشگاه های اینترنتی شده است.
فروشگاه اینترنتی عامل برندینگ شما
راه اندازی فروشگاه اینترنتی که تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد یکی از نیاز های فعلی می باشد که طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید، همچنین نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. همچنین طراحی سایت حرفه ای می تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان دائمی به فروشگاه آنلاین شما داشته باشد.
سئوی سایت فروشگاه اینترنتی
بعد از طراحی سایت فروشگاهی مقوله مهمی که باید حتما بهش توجه شود بحث سئوی سایت فروشگاهی می باشد اگر کمی اهل جستجو کردن باشید متوجه خواهید شد که بعضی از سایت ها در بعضی کلمات در صدر نتایج گوگل هستند که شما با راه اندازی فروشگاه اینترنتی بخشی از این مسیر را طی کرده اید.
تیم سرویس استار در حین مراحل طراحی سایت فروشگاهی اصول کلی سئو را برای شما اعمال خواهد کرد که تا مدتی می توانید برای مسائل سدو نگرانی خاصی نداشته باشید .
سئوی سایت فروشگاهی در طراحی سایت
سئوی سایت فروشگاهی شما باید به گونه ای انجام شود که از دید موتور های جستجو مثل گوگل مناسب باشد. در طراحی سایت فروشگاهی اصول اولیه سئو سایت فروشگاهی برایتان اعمال خواهد شد که پس از آن شما با قرار دادن محتوا مناسب می توانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید.
سرویس استار در بحث طراحی سایت فروشگاهی با بهره گیری از نیروهای خبره و متخصص طراحی سایت را با رعایت اصول اولیه سئوبرای سایت فروشگاهی انجام داده و سایت طراحی شده در رابطه با سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت.
مشاوره برای سئو سایت فروشگاهی
در ادامه شما می توانید بعد از تحویل سایت فروشگاه اینترنتی خود با بخش مشاوره سئو در ارتباط باشید و هر گونه مشکلی را با مشاورین سئو سرویس استار در جریان بزارید تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.
امکانات مورد نیاز در طراحی سایت فروشگاهی
- طراحی جذاب صفحات
- رعایت اصول سئو
- سیستم سبد خرید
- دسته بندی محصولات
- قابلیت اتصال به درگاه بانکی
- اطلاع از خرید به صورت ایمیل
- طراحی سایت ریسپانسیو
- قابلیت ثبت نظر
- امکان مقایسه محصولات
- امکان فیلتر کردن محصولات
- روش های خرید و ارسال
- مدیریت حساب های بانکی
- لیست علاقه مندی ها
- کیف پول مجازی
- مدیریت سفارش ها و پرداخت ها
- امکان اعمال تخفیفات
- مدیریت واحد های پولی
- بخش بلاگ برای تولید محتوا
- و امکانات مختلف دیگر که براساس نیاز و سلیقه شما قابل تغییر می باشد
امکانات و ویژگی های سایت فروشگاهی بر روی تصمیمات مشتریان تاثیر زیادی داشته و آنها را به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل می کند. این ویژگی ها عبارتند از:
دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی وب سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو قوی نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما اثر منفی گذاشته و احتمال اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. بنابراین وب سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد برای دسته بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
اهمیت سیستم جستجو در وب سایت فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند احتمال نارضایتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجو های ساده استفاده شود و جستجو پیشرفته را باید اعمال نمود.
ثبت نام کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی
در ساخت سایت فروشگاهی یکی از قسمت های مهم و رایج، بخش مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این بخش از سایت باید دقت شود که یک فرم بزرگ با داده های زیاد در مقابل کاربر قرار نگیرد. باید تعدادی اطلاعات محدود در بخش نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و …
همچنین می توان در مرحله ثبت نام تمامی اطلاعات را از کاربر درخواست نمود تا در مرحله خرید تنها چند فیلد قرار داده شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دریافت کنید.
جلب اعتماد مشتریان
در روند کار سایت فروشگاهی ، اعتماد سازی بسیار پر اهمیت می باشد. زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما انجام می شود که باید از امنیت کافی برخوردار باشید. وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر رزومه خوب شما، به راحتی فروش رفته و با استقبال بالایی روبه رو خواهد شد.
امکان مقایسه محصولات
مقایسه محصولات به ظاهر مشابه یکی از امکانات ضروری سایت های فروشگاهی می باشد. زمانی که به مشتریان خود این امکان را می دهیم که بتواند ویژگی های چند محصول را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب نماید. در خرید های بعدی نیز از طریق وب سایت شما اقدام خواهد نمود. بنابراین امکان مقایسه محصولات یکی از ویژگی های ضروری وب سایت های فروشگاهی می باشد.
فعال کردن دیدگاه ها
یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، بخش دیدگاه های مشتریان را فعال کنید. فعالی کردن این بخش چندین مزیت دارد که عبارتند از:
شما از این طریق می توانید محصولات خود را مورد بررسی دهید که کدام یک از آنها مورد قبول مشتریان است و کدام یکی از آنها را مشتریان زیاد نمی پسندند. با متوجه شدن این مسئله می توانید آن کالا را در سایت خود تکرار کنید و یا اینکه دیگر آن را تکرار ننمایید.
با این کار مشتریان سایت تان بازاریاب شما می شوند و می توانند با یکدیگر در تعامل قرار بگیرند. در واقع مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری کرده اند نظر خود را در این قسمت بیان می کنند و مشتریان دیگر می توانند آن نظرات را مشاهده کنند تا با محصول آشنایی بیشتری به دست آورند.
کسب و کار شما با این گزینه در طراحی سایت فروشگاهی رونق بسیاری می گیرد، چرا که مشتریان با یکدیگر در ارتباط قرار می گیرند و دیدگاه های خود را در مورد محصول بیان می کنند.
جستجوی محصول
بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به دنبال محصول مورد نظر خود هستید تا آن را پیدا کنید و اطلاعات خود را در مورد آن محصول بیشتر کنید. به همین دلیل در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه بسیاری داشته باشید. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید. برخی از سایت هایی که به صورت پیشرفته طراحی نشده اند باکس جستجو آنها هم پیشرفته نمی باشد و به همین دلیل مشتری نمی تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. برای اینکه مشتریان محصولات شما را خریداری کنند بهتر است به این نکته توجه بسیاری داشته باشید تا بتوانید محصولات سایت خود را به فروش برسانید.
روش های خرید در طراحی وب سایت فروشگاهی
پرداخت آنلاین
در این روش پرداخت باید ابتدا به صورت آنلاین فاکتور خرید را پرداخت کرده و پس از آن کالا برای شما ارسال خواهد شد. در اکثر فروشگاه های دیجیتال تنها روش خرید پرداخت آنلاین می باشد.
پرداخت در محل
اغلب کاربران، روش پرداخت در محل را ترجیح می دهند. به دلیل اینکه در این روش احتمال کلاهبرداری کاهش می یابد. این روش به این صورت است که پس از ثبت سفارش و تحویل کالا در مکان مورد نظر، هزینه آن پرداخت می شود.
سوالات متداول طراحی سایت فروشگاهی
چرا طراحی سایت فروشگاهی سرویس استار؟
سرویس استار با ارائه بهترین خدمات و کیفیت مناسب و دریافت هزینه معقول برای هر طراحی سایت و همچنین داشتن تیم پشتیبانی برای رفع مشکلات احتمالی شما بهترین گزینه می باشد.
هزینه طراحی سایت فروشگاهی چگونه محاسبه می شود؟
با توجه به استانداردهای برنامه نویسی، جذابیت و کیفیت طراحی، تعرفه وب سایت تعیین می شود. هزینه طراحی سایت در ایران از چند صد هزار تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر می باشد. در واقع قیمت طراحی سایت متناسب با خدمات ارائه شده است. هزینه طراحی سایت فروشگاهی سرویس استار با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، حفظ کیفیت و رعایت استاندارد ها، متعادل و مناسب می باشد.
مراحل طراحی سایت فروشگاهی سرویس استار چگونه است؟
در طراحی سایت فروشگاهی ، ابتدا کارفرما اطلاعات اولیه را در صورت وجود تصاویر یا کاتالوگ و یا سایر فایل ها،به سرویس استار تحویل داده می شوند. چند روز پس از زمان بندی و در نهایت نیازسنجی و شروع پروژه،اتود های صفحات مختلف از بخش گرافیک به کارفرما جهت بررسی و نظر سنجی تحویل داده می شوند، در صورت تأیید،طرح گرافیکی جهت پیاده سازی و کد نویسی به بخش مربوطه ارجاع و در نهایت جهت تأیید مجدد بر روی اینترنت قرار می گیرد.
نحوه پرداخت به چه صورت است؟
۵۰ درصد مبلغ قرارداد طراحی به صورت پیش پرداخت، ۳۰ درصد بعد از طرح اولیه و ۲۰ درصد باقی مانده در پایان کار تسویه می شود.