Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

ثبت آگهی رایگان و درج نیازمندی رایگان با سایت دیوارU برای این امر در نظر گرفته شده است که با درج آگهی های خود به صورت رایگان در این سایت می توانید در گوگل بالا آمده و افراد زیادی به آگهی های شما توجه خواهند کرد و به هدفی که میخواستید خواهید رسید.

الان دیگه این سایت یه ریبرندینگ انجام داده و در مقاله جدید در موردش حرف زدیم ثبت آگهی رایگان ویژه با سایت آگهی ویژه

دیوارU سایتی برای ثبت آگهی رایگان می باشد که اگر نیاز به ثبت رایگان آگهی خودتان داشتید کافیه با مراجعه به سایت مورد نظر اقدام به ثبت آگهی رایگان کنید.

اگر نیازمند سایت ثبت آگهی رایگان هستید سایت سرویس استار با کمترین هزینه چنین سایتی را برای شما طراحی خواهد نمود

درآمد سایت های ثبت آگهی رایگان یکی از کم دردسر و پردرآمد ترین مورد هاست که هم اکنون بدلیل اینکه رقابت در این زمینه زیاد می باشد افراد زیادی هم در این زمینه وارد شده و برای کسب درآمد از این طریق فعالیت دارند.

طراحی سایت نیازمندی با کاربردهایی همچون: نیازمندی های استخدامی جهت جذب نیرو، نیازمندی های خرید فروش محصولات اورجینال و جدید و کالاهای دست دوم (مانند وب سایت نیازمندی های دیوار)، نیازمندی های مشارکت و سرمایه گذاری، نیازمندی های تبلیغی و آگهی (مثل سایت ایران تجارت) و … که همه اینها در یک وب سایت نیازمندی با دسته بندی های مختلف و تفکیک شده ارایه می گردند. یا اینکه طراحی سایت نیازمندی در زمینه خاصی بصورت تخصصی می باشد مانند طراحی سایت استخدامی که نمونه بارز آن سایت « آی استخدام » است.

شرکت های خدماتی، بازرگانی و تجاری، تولیدکنندگنندگان، فروشندگان می توانند اطلاعات تماس و همچنین خلاصه ای از خدمات و محصولات خود را در وب سایت نیازمندی در قالب آگهی بصورت رایگان قرار دهند و در برخی وب سایت های نیازمندی درج تبلیغ در وب سایت منوط به پرداخت هزینه از طرف آگهی دهنده است.

قبل از هر چیز توجه اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد. به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود می کنید.

وب سایت های نیازمندی، بانک اطلاعاتی جامعی از آگهی های شرکت های مختلف، فروشندگان، تولیدکنندگان با تفکیک موضوعی و منطقه ای می باشند.

طراحی سایت نیازمندی، دامنه وسیعی از موضوعات مختلف و مشاغل گوناگون و نیز کلمات کلیدی زیادی را شامل می گردد، از اینرو یکی از موثرترین و حساس ترین انواع طراحی سایت ها محسوب می شود که اگر برطبق استانداردها و بر اساس قوانین و ضوابط موتورهای جستجوگر طراحی گردد، مدیران آن می توانند به سود سرشاری از طریق سایت نیازمندی خود برسند.

ویژگی های طراحی سایت نیازمندی ها

ویژگی بارز طراحی سایت نیازمندی ها، نمایش آگهی ها بصورت دسته بندی شده بر اساس موضوعات و تفکیک مناطق و تقسیمات شهری هستند. سایت نیازمندی های محلی، سایتی برای ثبت آگهی و تبلیغ شرکت ها و ارایه دهندگان تبلیغات و محصولات محسوب می گردد. در صورتیکه مراحل ثبت آگهی بدون پیچ و خم و ساده باشد، یکی از دغدغه های کاربران رفع می شود.

مهمترین نکته در طراحی سایت نیازمندی، دیده شدن آگهی کاربران و جواب گرفتن از سایت نیازمندی است.

بخش های مختلف برای تبلیغات بنری و متنی و سیستم پاپآپ، آگهی های لینک دار، آگهی های ویژه، تفکیک و نمایش آگهی های استان ها و شهرها، مجزا ساختن آگهی ها بصورت دسته بندی شده، دسته بندی موضوعی واضح و جامع، تفکیک آگهی های ثبت شده توسط یک کاربر، پنل کاربری ساده و کاربردی، سیستم موجودی حساب و موجودی هدیه، سهل و ساده بودن عضویت و ثبت آگهی، سیستم های پورسانت دهی، بخش تخفیف آگهی ها، درگاه پرداخت آنلاین و یا پرداخت فیشی و … از جمله مهمترین موارد مهم و ویژگی های سایت های نیازمندی و سایت هایی که بصورت آگهی های تبلیغاتی (طراحی سایت تبلیغاتی) فعالیت می کنند، می باشد.

هدف از داشتن سایت نیازمندی

هدف غایی یک سایت آگهی و نیازمندی کسب درآمد از آن می باشد. با نظر به اینکه دامنه فعالیت این وب سایت ها گسترده است و همه مشاغل و صنایع به تبلیغات هدفمند نیاز دارند، درآمدزایی حتی با وجود رُقبای زیاد در زمینه سایت های آگهی و نیازمندی، امکانپذیر است. اما کسب درآمد بیشتر از اینگونه سایت ها، منوط به طراحی اصولی و استاندارد و بهینه سازی سایت و بروز رسانی دایمی آن می باشد.

دلایل موفقیت طراحی سایت نیازمندی ها

مهمترین دلیل موفقیت یک سایت نیامندی، آمار بازدیدکنندگان زیاد از این سایت ها بصورت واقعی می باشد و رسیدن به درآمدزایی از سایت نیازمندی، تنها با پُربازدید کردن اینگونه وب سایت ها میسّر است.

با توجه به اینکه وبسایت نیازمندی محلی برای درج آگهی شرکت ها و ارایه دهندگان خدمات و فروشندگان می باشد در صورتیکه آنها از آگهی های ثبت شده در یک سایت نیازمندی ها جواب بگیرند و به اصطلاح زنگ خور پیدا نمایند، آگهی خود را در آن سایت ویژه می کنند تا بهتر دیده شوند. پس باید سایت نیازمندی ها پربازدید باشد تا آگهی آگهی دهندگان دیده شود.

مهمترین روش پُربازدید کردن این سایت ها، بصورت هدفمند، گوگل است. چرا که اغلب کاربران سایت های مختلف از طریق گوگل به وب سایت ها وارد می شوند. پس اگر بخواهیم سایت نیازمندی ای داشته باشیم که با کمترین هزینه و کمترین زمان به بازدهی مالی برسد، طراحی سایتمان بایستی براساس سئو و الگوریتم ها و ضوابط موتورهای جستجو باشد.

امکانات سایت های آگهی نامه و نیازمندی

طراحی و پیاده سازی وب سایت آگهی نامه و نیازمندی امکانات و سرویس های ویژه و متعددی دارند که برخی از آنها را بطور اجمال بیان می کنیم:

  • ماژول آگهی ها با امکان ثبت آگهی و عضویت اتوماتیک کاربران با ارسال رمز و تایید آگهی بصورت پیامک و ایمیل.
  • در نظر گرفتن قابلیت دسته بندی آگهی ها بصورت داینامیک در طراحی سایت
  • قابلیت ثبت فیلدهای داینامیک برای هر دسته بندی بصورت مجزا
  • امکان ثبت آگهی های منطقه ای، شهری و استانی و فیلتر و جستجوی مخصوص برای یک شهر یا استان.
  • مشاهده لیست اعضای سایت با قابلیت ارسال خبرنامه به اعضاء.
  • مشاهده آگهی های رسیده و بررسی محتوایی و تایید و رد و حذف آگهی با قابلیت ارسال ایمیل اتوماتیک به آگهی دهنده مبنی بر تایید یا رد آگهی وی .
  • مشاهده تراکنش های پرداخت آنلاین و امکان تایید و رد پرداخت و افزایش موجودی به صورت آنلاین مشتري
  • امکان مدیریت عکس ها و محتوای سایت.
  • قابلیت مدیریت کلمات کلیدی و توضیحات آگهی ها و دسته بندی های و بطور کلی همه بخش های سایت بصورت مجزا جهت افزایش سئو وبسایت.
  • مدیریت گزارش دهی تخلفات کاربران به مدیر سایت.
  • مدیریت پیغام ها توسط کاربران سایت و آگهی دهندگان با امکان ارسال ایمیل و پیامک.
  • طراحی سیستم موجودی حساب برای کاربران.
  • امکان ثبت موجودی هدیه در یک بازه زمانی برای کاربران عضو سایت.
  • امکان اتصال سیستم پرداخت به تمامی بانک ها و سیستم های پرداخت واسط مانند زرین پال، پی لاین و …
  • امکان ثبت صفحات مجزا برای کاربران به شکل منو.
  • ایجاد پروفایل برای تمامی کاربران با قابلیت ثبت منو و آگهی و مشخصات شخصی و تصویری.
  • مدیریت لینک ها و پیوندهای مفید و دسترسی های سریع.
  • مدیریت آپلود فایل و گالری آپلود برای مدیران سایت.
  • مسیر و آدرس جاری کاربران در تمامی صفحات سایت نیازمندی.
  • گالری تصاویر برای آگهی ها با امکان محدود کردن کاربران.
  • دارای امنیت بالا جهت فایل های آپلود شده.
  • فشرده سازی صفحات برای لود سریع صفحه های سایت.
  • امکان جستجوی هوشمند.
  • امکان جستجوی پیشرفته بر اساس فیلدهای تعریف شده توسط مدیر برای هر دسته بندی بصورت مجزا.
  • درج آگهی های مرتبط در انتهای صفحه.
  • اضافه کردن فیلتر برای فعال سازی آگهی های نیازمند فعالسازی.
  • قسمت تماس با ما و بخش ارسال نظرات.
  • بخش مدیران و تعریف بی نهایت مدیر با دسترسی های مختلف.
  • بخش تنظیمات متن های، الگوهای پیامک های ارسالی، الگوهای ایمیل های ارسالی در بخش های مختلف سایت بصورت کاملا پویا.
  • ایجاد نقشه سایت استاندارد گوگل بصورت داینامیک.
  • سیستم تگ جامع برای سایت جهت تولید صفحات شبکه ای در سایت.
  • قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی مثل توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و … و امکان اشتراک گزاری محتوای وب سایت.

طراحی سایت نیازمندی، باید بر اساس سئو و موتورهای جستجوگر باشد. چراکه راه رسیدن به هدف درآمدزایی برای مدیران این سایت ها، ورود کاربران به آن می باشد. از همین سبب سرویس استار با تخصص و دانش کامل در زمینه ی ارتقای سایت شما در موتورهای جستجوگر با طراحی سایت به شکل استاندارد در خدمت شماست. همچنین سرویس استار نسخه سازگار با موبایل وب سایت نیازمندی ها را تولید می نماید از آنجایی که امروزه کاربران بسیاری از موبایل و تبلت برای وبگردی استفاده می کنند وجود نسخه موبایلی وب سایت برای سایت های آگهی و نیازمندی لازم و ضروری است. در صورتیکه سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد ممکن است کاربران بسیاری را از دست دهید.

در نهایت سرعت لود شدن صفحات قابل قبول و سریع، پشتیبانی مناسب، امنیت بسیار بالا، طراحی گرافیکی و ظاهر زیبای وب سایت نیازمندی که بتواند هم برای آگهی دهنده و هم برای بیننده وب سایت جذابیت بیشتری داشته باشد از مزایای سرویس استار در طراحی وب سایت های نیازمندی می باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *