Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

سیستم فروش فایل تب فایل در سال 95 طراحی و تا کنون چندین بار باز طراحی و تکمیل شده است.

سایت تب فایل بر بستر وردپرس طراحی شده و دارای سیستم چند فروشندگی می باشد که با استفاده از این سیستم که توسط سرویس استار طراحی شده است می توان با درج فایل و توضیحات و قیمت هر فایل به صورت از قبل تعیین شده ای درآمد بین فروشنده و سیستم تب فایل تقسیم شود.

همچنین این سیستم فروش محصولات مرتبط با حوزه های مختلف را در دست اقدام خود قرار داده است.

طراحی سایت فروشگاه فایل

این روزها اکثر مردم در فضای مجازی فرصت زیادی برای پیدا کردن طراحی سایت فروش فایل و جستجوی فایل ها ی ويدئويي ، صوتی یا کتاب ها را نمی یابند و برای بدست آوردن این فایل ها مبلغ قابل توجهی را صرف می کنند.با طراحی وبسایت مخاطبین شما می توانند در کمترین زمان به فایل های مدنظرشان دسترسی پیدا کنند.فروشگاه های سایت دانلود و فروش فایل ، محصولات را به شکل مجازی به مشتری عرضه می کنند مشتری بعد از واریز آنلاین وجه, کالا یا محصول خود را به شکل فایل فشرده تحویل میگیرد.پروسه سایت دانلود و فروش فایل به این شکل است که با پیشنهاد کالا از طرف مخاطب در سایت ،مشتری به درگاه آنلاین بانکی انتقال پیدا می کند و بعد از واریز و پرداخت مبلغ لینک دانلود و فروش فایل به مشتری داده می شود

طراحی سایت فروش فایل

چنانچه تمایل داشته باشیم خلاصه وار دنیای مجازی و خدمات یک سیستم کامپیوتری را ارائه دهیم باید از عنوان دیجیتال سازی استفاده کنیم. در رایانه شخصی هر فرد یک سری فایل ها وجود دارد که در زمان های گذشته با انواع اقسام دستگاه ها قابل استفاه بودند مثلا برای دیدن فیلم از ویدیو استفاده میشد یا فایل های صوتی از طریق گرامافون قابل اجرا بود و یا برای استفاده از کتاب های الکترونیکی از صفحات کتاب ها کمک می گرفتیم اما این روزها با پیدایش اینترنت برنامه هایی برای استفاده ی فایل های صوتی و تصویری و… ارائه شد و باپیشرفت تکنولوژی مفهوم آپلود و دانلود رونق بسزایی پیدا کرد و فایلهای بزرگ توانستند به راحتی در کمپیوتر ها و گوشی و دسترس انسان ها قرار بگیرند. از این رو با داشتن طراحی سایت فروش فایل می توانیم فایلهای خود را دراختیار کاربران قرار دهیم و از راحت ترین روش کسب درآمد کنیم.

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت فروش فایل

فروختن کتب استفاده شده , مقالات , فایلهای صوتی و… از قبیل فایلهایی هستند که در بعضی از منطقه هایمحله زندگیتان ملاحظه می کنید.شاید شما نیز مالک یکی از این فروشگاه های کامپیوتری باشید و محصولاتی را با برند خودتان به عرضه گذاشته باشید. شاید هم نویسنده هستید و فایلهای آموزشی تولید می کنید ولی به سبب دشواری های منتشر کردن و نوشتن قرارداد و صدها مشکل دیگر مایوس شده باشید.تحمل داشته باشید و صبر پیشه کنید.از ویژگی های بارز طراحی سایت دانلود این است که شما قادرید به تنهاییدر منزل خود نشسته ،شروع به تولید فایلهای آموزشی کرده و آنها را بدون هیچ هزینه ای برای چاپ ،جلد و بسته بندی به تمامی مردم دنیا معرفی کنید و آنها را به فروش برسانید.

درآمدزایی از سایت فروش فایل

از طراحی سایت فروش فایل خود ، می توانید فرایند طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی برای آن اطلاق کرده تادر آخراز بازدیدکنندگان بیشماری که در سایتتان دارید بنر تبلیغاتی بگیرید و در نتیجه از این راه کسب درآمد کنید تعداد زیادی ازسایت های شرکتی فروش فایل امروزه در شبکه های اجتماعی و اینترنت در جستجوی وب سایت هاو وبلاگ هایی هستندتا در سایت خود تبلیغات بگذارند و بازدیدکنندگان فراوانی را به سایتشان بیاورند.طراحی سایت فروش فایلبرای فروش مستقیم فایل هایی ویدیوئی، کتاب، مقالات، طرح های گرافیکی لایه باز و … پیاده سازی و اجرا می شود.این موضوع بسیار دارای اهمیت است که طراحی سایت مثل تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ایدارد.فکر کنم اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را اگر بدانید بادید بهتری اقدام به طراحی سایت خود می کنید.

طراحی سایت دانلود فایل

اشخاص احتیاج فراوانی به این دارند که بسیاری از فایلها ، اطلاعات و برنامه هایی را همراه خود در لپ تاپ یاموبایل داشته باشند با توجه به پیگیری چشم گیر مردم به کوتاهترین روش برای دستیابی به فایل هایشانطراحی سایت دانلود فایل بهترین روش می باشد. با این روش ما می توانیم انواع اطلاعات رادر زمینه های مختلف در اختیار افراد قرار دهیم.

برای پاسخگویی به نیازهای دانلودی اشخاص

طراحی سایت های پیشرفته باعنوان طراحی سایت دانلود ساخته شده اند. این سایت ها برای ارائه لینک دانلود دارای سرعت بالا و همچنین دستیابی آنها به موتورهای جستجو جز پربیننده ترین سایت های دانلود فایل هستند.چنانچه مایلید یک سایت دانلود فایل داشته باشید و از پربیننده بودن آن لذت ببرید اقدام به طراحی سایت دانلود فایل کنید.

ویژگی های طراحی سایت دانلود فایل

نمای گرافیکی جذاب و گیرانمایش دسته بندی شده ی فایل ها ، نظیر: فیلم ، موسیقی،آموزشی .گذاشتن آموزش لازم برای استفاده از بعضی فایل ها مثل فایل های فشرده و…

چگونه سایت دانلود پر بیننده داشته باشیم؟

برای پربیننده شدن ، باید سایتتان به افراد معرفی شده باشد. اشخاصی که در جستجوی طراحی سایت دانلود باشندباید بتوانند از راه موتورهای جستجو نظیر گوگل به سایتتان برسند. بعد از گشتن کلماتی نظیر دانلود فایل و…،هزارانسایت دانلود فایل به کاربران ارائه می شود، ولی طراحی سایت شما می تواند در صفحه اول گوگل باشد.برای دست یابیبه این مزیت باید موارد سئو در وب‌ سایت دانلود فایل شما رعایت شده باشد .در صورتی که تعداد بازدیدکننده ها و دانلود کننده های سایت بالا باشد طراحی سایت دانلود و فروش فایل نیازمند استفاده از VPS یا دانلود سنتر قوی برای وب سایت خود هستند.

طراحی سایت فروش فایل

سایت دانلود فایل شما می تواند خصوصیات دیگری هم داشته باید :
طراحی سایت دانلود بهتر است نمای گرافیکی جذاب و گیرا داشته باشد. نمایش دسته بندی شده ی فایل ها ، نظیر: فیلم ، موسیقی، آموزشی و … گذاشتن آموزش لازم برای استفاده از بعضی فایل ها مثل فایل های فشرده و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *