Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

سلام شما هم بدنبال سامانه پیامکی رایگان هستید؟
پس اگر میخوایید پنل اس ام اس رایگان داشته باشید با ما همراه باشید؟!

سایت سرویس استار براساس نیاز مشتریان خود سامانه های پیامکی مختلفی را راه اندازی کرده است تا مشتریان براساس نیاز خودشان از این سامانه های پیامکی استفاده کنند که در این میان سامانه پیامکی رایگان سرویس استار یکی از محبوب ترین پنل های ارسال اس ام اس شده است که برای مشتریانی مناسب می باشد که نمیخواهند پیامک های تبلیغاتی یا از وبسرویس استفاده کنند که در این پنل امکان ارسال پیامک لیست شخصی که میتوانند دوستان یا آشنایان و یا مشتریان و…. باشند.

از این پنل پیامکی افرادی بیشتر مایل به استفاده هستند که شماره تلفن های مخاطبین خود را دارند مثلا در ایام و یا مناسبت های مختلف پیامک مناسبتی ارسال میکنند.

در عید نوروز یا سایر مناسبت ها شما میخواهید به دوستان و فک و فامیل اس ام اس مناسبتی بفرستید و متن مناسبی را تنظیم کردید که شما لیست شماره تلفن ها به همراه متن پیامک را درج میکنید و ارسال پیامک را میزنید و به همین راحتی شما پیامکتان را ارسال کردید و به دست مخاطبین خودتان میرسد و میتوانید گزارش ارسال را به راحتی ببینید که دیگه لازم نیست شما برای هر مخاطبتان هر بار متن را کپی و ارسال را بزنید که با اینکار به سادگی و در کسری از زمان پیامک هایتان را ارسال کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *